jueves, 18 de febrero de 2010

Soletes de verdures

El meu primer post de cuina!! I quina vergonya... amb els blogs tant suculents que corren per la web jo sóc una AMATEUR amb majúscules...jejeje. Però aquí ho teniu.
La idea inicial era fer rollitos de primavera, però aquí dalt no es troben segons quins productes, com els fulls de pasta d'arròs o la col xinesa o altres... Així que amb el que hi havia tu!
Ingredients:
1 porro
1 pastanaga
Mig carbassó
Xampis al gust
Un grapat de brots de soja
Anacards picats
Un raig de salsa de soja
Una mica de formatge de cabra
Un paquet d'obleas per empanadilles.
Ho tallem tot ben finet i afegim a la paella a foc fort fins que estigui tot ben cuit. El porro el vaig ficar al final, perquè es fa molt ràpid. Juntament amb el porro s'hi afegeix la salsa de soja i es fa un parell de minuts més.
Afegim una mica de la mescla a la meitat de les oblees i, si es vol, se li afegeix un trosset de formatge. Tapem amb un altre full de massa i tanquem bé les vores (jo ho segello fent marques amb una forquilla, coses que s'aprenen de la mare).

I al forn a 200ºC uns 15-20 minuts. Aneu vigilant per si de cas. Jo vaig ficar els "soletes" amb el paper que porten les empanadilles i va deixar anar un munt de fum... així que millor amb paper de forn o de plata.
Doncs ja està, serviu amb una mica de salsa de soja i llestos
Bon profit

15 comentarios:

  1. nena!!! però què rebó que es veu!
    Ho he de provar ja!

    ResponderEliminar
  2. Jo encara no ho he probat! els vaig fer ahir per menjar avui... a veure què tal! La pinta... pinta bé!

    ResponderEliminar
  3. Ñam...ñamm....
    Dinem junts?

    GUAPA!

    ResponderEliminar
  4. Nenaaa!!!! Quina bona pinta!!!! Prefereixo aquests posts de cuina que segons quins plats complicadíssims de fer. Felicitats! A veure si organitzem una altre trobada que ja fa temps que no us veig les cares. Ok? Un somriure! :D

    ResponderEliminar
  5. Oriol!!

    joo moltes gràcies!
    Per mi quan volgueu, només ens hem de treure la mandra dels dits i escriure un primer mail per buscar dates...
    I ara que he vist que ja et defenses amb el gel... una trobada a Labuerda o a Andorra seria brutal, no trobes?? Jo us faria el reportatge gràfic.. jeje

    Una abraçada guapo!

    ResponderEliminar
  6. Laura, enhorabuena por animarte con tus posts de cocina, muy buen comienzo.

    Un saludo y hasta pronto!
    Umami Madrid's

    ResponderEliminar
  7. Iñigo!

    Me encanta tu blog, hay un montón de recetas que quiero hacer, pero al tener ingredientes especiales no dispongo de ellos aquí en el pueblo.

    Pero seguro que intentaré cocinarlas en cuanto los consiga!

    Gracias!

    ResponderEliminar
  8. Ostres!!!
    Doncs és una bona alternativa a més les empanadilles m’apassionen siguin de que siguin ;p
    Jo ahir vaig intentar fer massa de lioneses i va ser un fracàs absolut!!! jejeje ja posaré fotos de la meva alternativa ;p

    ResponderEliminar
  9. Laura, no te preocupes, todo se puede sustituir, ya vamos hablando y te echo una mano en lo que necesites ;)
    Seguimos en contacto y enhorabuena por el blog, ya soy asiduo!

    ResponderEliminar
  10. tia, gràcies a una contractura de coll estan a punt d'entrar al forn els "soletes", i el "relleno", ja està de muerte!!!
    sense xampis, això si....;)
    ja et diré que tal, moltes gràcies pel post!!!
    jo tb he fet fotos, et dedicaré el "post" s tot va bé!!!! ;P

    ResponderEliminar
  11. jejeje, Nés!

    A veure si et surten ben bons!
    Divendres vaig probar de fer palmerites d'hojaldre, i QUEDEN DE MUERRRTE!!
    Quan les torni a fer penjaré fotitos i el link d'on ho vaig treure.

    A veure si recuperes la mobilitat i perds la contractura!

    ResponderEliminar
  12. nena!!! em van quedar de muerte!!! En bert va fer de conillet d'indies, jewjew...dilluns vaig tenir sopar de broders i ho vaig tornar a fer, van quedar encantats!!! també vaig fer fotos, queda pendent de publicar i dedicar-te el post...;)
    la contractura millor, si tot va bé demà reinicio l'activitat escaladora!!
    i tu que, projecte d'alpinista????? no deies que això de caminar no??? joer, doncs mira que estàs patejant!!!!
    muak!!!

    ResponderEliminar
  13. jejeje, nes!

    Li he agafat el gustillo a això de caminar una miqueta, sobretot si és per racons tant macos com el Piri!

    Ara ens farem ciuneres... tu!

    Molts petons bonica.

    ResponderEliminar
  14. Gràcies Laura, les preparem avui, a casa, i les publico al grup Receptes per Viure Bé! al Facebook, Una abraçada.
    Sophia

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...